Troll Sitronsåpe og et lite gavetips!

10/06/2011

Troll Sitronsåpe og et lite gavetips!

 Etter innlegget mitt om vaskerommet vårt og blant annet denne såpa kom det noen spørsmål om den! Derfor kommer det et eget innlegg om denne såpa fra Troll..
Men først et gavetips:
Da lille G ble født hadde kona til en av kollegaene til mannen vært ute å handlet inn gave til oss(mannen jobber bare sammen med andre av samme kjønn:-)
Det hun hadde gjort var så fantastisk at jeg må dele det med dere. Hun har selv en liten sønn(som ble født et år før lille G) og har derfor litt erfaring med ulike type produkter. Hun hadde satt sammen en gave med hennes favorittprodukter, og sammen med dette hadde hun skrevet et lite brev der hun beskrev hver ting og de gode egenskapene ved produktene. Helt genialt for oss som er ferske i gamet!

Troll sitronsåpe var et av disse produktene. Selv har jeg revet av lappen der det står bruksområder osv, men i brevet jeg fikk har hun skrevet følgende:
* Troll sitronsåpe: Fjærner flekker(bæsj) helt utrolig. For uhell vil det bli mange av. Jeg bruker den sammen med Nøstebarn sin flekkfjerner på de absolutt vanskligste flekkene.

Jeg har brukt den på flekker som har kommet av uhell med bæsj, og ja flekkene er blitt borte! Av og til rekker jeg ikke skylle klærne akuratt når uhellet har skjedd, og da er denne såpa til god hjelp.
Nå har også flekker av gulrot - og potetmos kommet på klærne og disse blir også borte. Så jeg er veldig fornøyd. 
Jeg så denne såpa på Babyshop for ikke lenge siden og tror den kostet 79,-. Den kan brukes på både bomull og ull! Og den er drøy. Jeg har allerede brukt den en del, men fortsatt er nesten hele såpestykket igjen!


 Ullvaskemiddel og skyllemiddel til ull fra Nøstebarn fikk vi også i gave, og om disse skriver hun:

* Nøstebarn ull /silke såpe: Bedre enn Milo. Til høsten blir det sikkert bare ull på Gabriel også.
* Nøstebarn lanolin skyllemiddel: Med uhell må ullen vaskes ofte. Lanolin gir ullen egenskapene sine tilbake.

 Denne fikk vi også, men den har jeg ikke prøvd ut enda.

I tillegg til disse vaskeproduktene fikk vi masse andre flotte gaver:
- Nøstebarn ullsokker
- Troll ullbody
- Safa ull strømpebukse
¨ Rangle, kåret til verdens beste leke hele 11 ganger.
- Sophie Giraff(Kjempepopulær hos lille G!)
- Gavekort på 1000,- på Polern O Pyret.

Det var litt av en gave, og alt er i bruk og vi er veldig fornøyd med alt!

I går var jeg ute på trilletur sammen med et par andre mamma`er. Og turen ble laaaang! Over 1 mil... Jeg er ikke akuratt overtrent å kjente det godt i kroppen i går!!;-)
I dag har jeg trillet en god time i nærmiljøet, så dette lover bra!!!!




Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 10/06/2011 , Blogger Drømmehuset mitt sa ...

Hei og takk for tipset med såpen:) Den må prøves.
Flott vaskerom du har, heldige deg:)

Kos deg å nyt trilleturene.

Jeg har forresten en Giveaway gående nå i oktober med ny Norsk ull i premie:) Koselig om du henger deg på.

Klem

 
Klokken 10/06/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

For en utrolig flott og gjennomtenkt gave! Nå ble jeg imponert!! Takk for tipset om Trollsåpen! :))

 
Klokken 10/07/2011 , Blogger Randi sa ...

Så flott gave! Gøy å få noe litt utenom det vanlige. Takk for tipset. Det skal noteres :-)
God helg!

 
Klokken 10/07/2011 , Blogger Lady E sa ...

For en FANTASTISK gave =) Og for å åpne mine øyne for troll såpen. (Nå må jeg bare finne en butikk her som selger den)

Deilig å ut og trille nå i dette flotte høst vær. Jeg er ute på slik lang tur hver uke med DNT. Om det finnes slikt tilbud der du bor, så anbefales det.

Go helg

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start