10/18/2011

 .......tenner vi lys og lager en koslig stemning. Da skal alenetiden nytes og batteriene til morgendagen lades! 
Formen er fortsatt litt hanglete her, og jeg krysser fingrene for at det kansje har sluppet taket i morgen.
Jeg og lille G har nemlig mange planer i morgen, blant annet skal vi på jobb:-)

 Lederteamet som jeg er en del av på jobben skal ha møte/fagdag i morgen og lurte på om jeg ville være med... Jeg er jo så glad i jobben min, så det ville jeg være med på. Håper også at lille G vil være med på det:-)
Vi skal tidlig på i morgen. Allerede klokken 8:00 skal vi være på plass, og vi som er så vant til late morgninger. Vanligvis er vi ikke ute av døra før halv elleve!

 Helsestasjonen står også for tur i morgen, og sprøyter skal tas.... 5 måneders kontroll! Uff, gruer meg litt. Ikke noe morro å høre han skrike av smerte. Men det må til!
Torsdag er også full av planer. Da skal vi starte på babysvømming. Det gleder jeg meg til!
Her er det altså ikke tid til å bli syk:-)

Nå skal jeg straks finne senga og begrave meg i en god bok før øyene lukkes for kvelden.

Sov godt:-)

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start