Virklighetsbilder.....

10/05/2011

Virklighetsbilder.....

 .....fra vaskerommet..
Ja for her er det virkelig ikke noe rom det er gjort flid med. Her har vi kun satt innvaskemaskin og tørketrommel, hengt opp et par hyller og satt inn en kurvhylle!
Om det ikke er pent her, så er det praktisk!!!

 De hvite kurvene er fra IKEA og de rommer alt av vaskemidler, og kluter.

 Den doble kurvhylla er  sorteringen av klær som skal til vask.
Vi sorterer ganske mye, og vi deler det slik:
* Hvitt
* Mørkt
*Håndkler, og sengetøy
* Grått
* Farger
* Ull
* Treningstøy


 Svart og hvitt vaskepulver!

...og til slutt min aller beste venn på vaskerommet: TROLL sitronsåpe.
Den er super på flekker, og nå som minstemann har begynt med fast føde blir det en del flekker som er vanskelige å få av!
Som du ser av bildet er den godt brukt!!!:-)

Ha en super kveld!

Etiketter:

5 Kommentarer:

Klokken 10/05/2011 , Blogger Lady E sa ...

Vil si deres vaskerom var flott jeg! Så rent og ryddig =) Den såpen har jeg aldri hørt om før, hvor er det man får tak i den? Og er den go på ull?

Ha en fin kveld

 
Klokken 10/05/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Akkurat sånn en vaskerom skal være... sukk...:)
Jeg har vaskekveld, håndklær og sengetøy - UTEN vaskerom!!

Den sitronsåpen!!
Hvor kjøpes den?
Gnis den bare på flekken, eller hur?
Dette høres ut som et godt tips;))

Klem Line

 
Klokken 10/05/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Ja jeg vil også vite mer om den såpen Gøril! Er den skikkelig bra? Hvor kjøper man den? Og jeg synes vaskerommet har blitt kjempebra! Sorterer dere vasken på en gang i de kurvene? Så smart i så fall!! Her er det ganske kaos akkurat nå. Trygve holder på og bygger bokhylle i stua. Tror kanskje vi må flytte på den middagen en liten uke... ;)

 
Klokken 10/05/2011 , Blogger Landliv i Ryfylke sa ...

Likte vaskerommet ditt jeg :)
Såg veldig praktisk ut !
Klem Birgit

 
Klokken 1/15/2012 , Blogger Bente sa ...

Hvor har du kjøpt den såpen?
Du har det vakkert!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start