Det ble julestjerner

11/24/2011

Det ble julestjerner

 Jeg var jo usikker på om det var litt tidlig med julestjerner, men jeg fant ut at det var det ikke.
Hvite julestjerner pryder nå stuevinduene, og pottene var fornøyde med å endelig få blomster i seg igjen. De har stått tomme siden i sommer tror jeg...
Men det varer ikke så lenge...

 Til helgen flyttes julestjernene igjen til fordel for adventstaker..
To store hvite adventstaker skal få stå i stuevinduene, og da er det ikke plass til noe annet...
Men jeg har en plan for blomstene:-)

Jeg har tidligere skrevet at det blir rød jul her i huset i år, men enda er ser julen ganske hvit ut her... Men det er bare frem til helga... Da kommer juleeskene ned fra loftet og jeg gleder meg til å se hva jeg har av pynt..
Lysestaken som står på kommoden har jeg tidligere skrevet om her og planen var at den skulle brukes som adventstake. Men nå tror jeg at jeg har ombestemt meg... Den skal heller få stå på spisestuebordet hele julen og alle lysene skal tennes hver dag! 
Jeg vet at jeg ihvertfall har tre andre adventstaker å velge mellom;-)

I dag skinner solen endelig, og det skal nytes. Lang trilletur ved havet blir deilig!

Ha en herlig dag

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start