En herlig dag

11/06/2011

En herlig dag

 ...har det vært!
Siden jeg har bursdag i dag har jeg fått bestemme hva vi skulle gjøre, og jeg valgte en tur til Drøbak og besøk på Oscarborgs festning.
Som liten elsket jeg museer og serverdigheter, og mamma og pappa har fortalt meg at vi alltid måtte på de museene vi dro forbi:-)
Jeg er ikke stort bedre i dag:-)
I tillegg til oss tre her hjemme var også svigerforeldrene mine med, og etter noen timer ute på festningen tok vi båten tilbake og spiste god middag på en liten resturang i Drøbak!
Nå har jeg nettopp kommet hjem fra Allhelgenskonsert i kirken... Utrolig vakkert og sterkt!
Nå har jeg endelig slengt meg ned i sofaen, spist et stykke marsipankake, og fått dataen i fanget. Deilig det også!
Jeg har foressten fått en fantastisk bursdagsgave av mannen: Et døgn på valgfritt hotell, bare meg og han!!!! Lykke:-) 
Jeg har valgt Farris Bad og gleder meg vilt til det!

Nå skal jeg lese litt blogger før jeg må lade batteriene for å være sammen med glagutten på bildet her i morgen!

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 11/06/2011 , Blogger Tuppenshobbyblogg sa ...

Gratulerer så mye med dagen !!!!

Klem Kjersti ;o)

 
Klokken 11/06/2011 , Blogger HJEM IGJEN sa ...

Gratulerer med dagen!
Det er vakkert på Oscarsborg festning!

Klem Sigrid :)

 
Klokken 11/06/2011 , Blogger Jatte sa ...

Gratulerer sååå mye med dagen!!:))

Herlige bilder av lillegutt♥

Farris bad skal være HELT fantastisk ja, ønsker meg også tur ditt - bor bare 3 kvarter unna med bil også;)

Ha en fin ny uke -
Klem jatte♥

 
Klokken 11/14/2011 , Blogger Farris Bad sa ...

Takk for ditt valg for oss.
Vi på Farris Bad gleder oss til å se dere her.

Kontakt oss gjerne på Facebook, mail eller telefon for masse inspirasjon og booking av behandlinger tilpasset deg og dere to sammen.

Velkommen skal dere være.

mvh
e-Commerce Manager ved Farris Bad
Claas N. Mäder

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start