Jeg elsker mine.....

11/02/2011

Jeg elsker mine.....

 .....to bildelister i stua, og jeg har lyst på FLERE!!!!!
De gjør seg så godt også er det så lett og endre litt på utrykket de gir til stua.
Jeg er nok ikke den flinkeste til å variere med helt nye utrykk, men jeg har byttet om litt på innholdet nå.

 Den øverste listen har blant annet fått et bilde fra Kremmerhuset. Dette hang tidligere på kjøkkenet, men jeg syntes det gjør seg godt her i stua!
Bokstaver må også med, og de to sorte er bokstaver jeg har spraylakkert. 
De har ikke blitt helt svarte, men har partier der det skinner hvitt igjennom!

 Bildene og rammene er også byttet ut. Fra å ha masse ulike rammer har jeg satt opp like, med mange bilder av lille G.
Hjemmet vårt er helt klart preget av familiebilder, og jeg liker det!

Så får vi se da om det blir flere lister...
Hvor i all verden skal jeg ha de? ;-)

Ønsker deg en strålende dag!

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 11/02/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Kjempefint og veldig praktisk med slike bildelister;) Jeg har ønsket meg det lenge, men har liksom aldri blitt npoe av... hmmm... tror jeg må få fikset meg noen slike;)

Familiebilder er et must i hjemmet ♥

Ha en fin dag!

Klem Line

 
Klokken 11/02/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Familiebilder er veldig koselig! For besøkende også tror jeg. :) Merker at man liker det mer og mer jo eldre man blir. Kjempefine strikkegaver også! Koselig med hjemmelagde gaver. :))

 
Klokken 11/04/2011 , Blogger Tonje sa ...

Kjempefint med sånne bildelister! Hvilken sofa er det dere har? lignet på vår, og ble inspirert til å ha litt finere puter oppi etter å ha sett dine. Sleng gjerne ut flere bilder av sofaen din så jeg får se hele :)

Klem

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start