Jeg rakk det:-)

11/11/2011

Jeg rakk det:-)

 Puuhh... Jeg rakk det.. jeg er ferdig!!!! Kan ikke tro det!
Jeg har hele uken jobbet som en gal på kveldstid for å få dette teppet ferdig.
Det er et heklet vognteppe som skal gis bort i morgen..
Jeg skal nemlig på min aller første babyshower!!
Det skal bli spennende!

 Det er en liten stund siden jeg begynte på teppet, men jeg har tatt det litt med ro. Men så fant jeg ut at jeg ville gi det bort allerede nå, så da var det bare å sette inn høygiret!

 Selve rutene går jo raskt å hekle, men når alle er ferdig og trådene skal festes, da begynner jobben!!!!
Så skal alle rutene sys sammen før det hekles kant rundt til slutt!

 Men jeg er så fornøyd med resultatet, og det håper jeg mottakeren blir også:-)

 Babyshoweren skjer i Oslo så i morgen tar jeg turen innover, og samtidig som jeg er i nærheten skal jeg innom IKEA... Kansje jeg finner noe?? 

 I anledning babyshoweren har jeg prøvd meg på bleiekake!
Egentlig skulle jeg hatt lyseblått bånd rundt "kaken" , men nå er det jul som gjelder i butikkene og ingen lyseblå farger!!!

I "kaka" har jeg puttet bleier(selvfølgelig), våtservietter, flaske og smokk!

Nå er det senga som gjelder. Øynene lukker seg selv her jeg sitter:-)

Etiketter: ,

2 Kommentarer:

Klokken 11/11/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Nydelig teppe ♥
Elsker fargene;)
Kjempefin gave!!

Ha en fin helg!

Klem Line

 
Klokken 11/12/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Kjempefint teppe! Mottakeren blir garantert fornøyd. ;) Kos deg masse på shower! :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start