Julegaver.......

11/19/2011

Julegaver.......

 Ja det nærmer seg desember med stormskritt og julegaver er et hett tema om dagen. Butikkene er fulle av mennesker som skal ordne med presanger. Det fikk jeg erfare i dag!
Selv har jeg ikke kjøpt noen gaver enda, men jeg har som sagt laget en del. Så vi er på vei!

Inpakking av julegavene bruker å være et høydepunkt for meg. Det er så morro å bruke fantasien og lage de vakreste gaver. Jeg fant igjen noen bilder av julegavene jeg leverte ut for 2 år siden, og tenkte å dele de med dere.
Gråpapir og hvitt papir er en viktig del av min innpakning.

 I noen år nå har jeg vært trofast mot gråpapir og Ikea sitt tegnepapir på rull. Billig og et rent utgangspunkt for videre pynting. 
Når man bruker mindre penger på papiret kan man legge litt mer penger på pynten:-)

 Jeg lager alltid til og fra lapper selv, og det blir det også i år. Kakeservietter, gamle boksider, sukkertøypinner, små julekuler osv.. er også fine detaljer på pakker.

Har ikke helt bestemt meg for hvordan årets pakker skal se ut, men at det innebærer metervis med gråpapir, hyssing og gamle boksider er sikkert!

Hvordan pakker du inn gavene dine?
Jeg lurer også på hvor mye du bruker på julegaver? 
Jeg har hatt en tendens til å kjøpe dyre gaver, men det er det nok slutt på nå.
Jeg ser jo hva jeg selv liker å få: hjemmelaget og gaver der man har har lagt litt sjel i det. Ikke at det koster mange hundre kroner..
Når man snakker om julegaver så fikk lille G sin første julegave i dag. Jeg hadde fått pappa til å kjøpe med en Voksi Urban dunpose til oss, og istedet for at vi kjøpte den ble det julegave fra bestefar til lille G. Så snilt!

Nå skal jeg fortsette på julegavestrikk foran tv og bare slappe av! Ha en fin kveld!


Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 11/19/2011 , Blogger Lady E sa ...

Slikt pakket inn blir jo gavene så mye mere sjarmerende =) Kjempe fint! Bruker også mye gråpapir og silkebånd og av og til litt små julepynt dill (Søstrene greene er supert)
Synes julegavene tar litt mere av for hvert år som går, så prøver og stramme opp både oss selv og vår nære familie..
Voksi posen blir noe lillegutt fornøyd med, vil hode han så god og varm. Har den selv fra storebror, og ville ikke ha byttet den mot noen annnen =D

Ha en flott helg.

 
Klokken 11/19/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Nydelig innpakkede pakker;)
Er så fint med hvitt- og gråpapir med hyssing ♥
Kjempefint med slike kakeservietter og;)

Ha en fin kveld!

Klem line

 
Klokken 11/19/2011 , Blogger MissMette sa ...

Nydelige innpakket gaver ღ
... og ikke minst veldig
koselig å få noe så fint!
- bruker ikke så mye penger
på julegaver vi, har liten
familie og ingen barn...
Men jul blir det uansett :)
- tid sammen med familien
og nyte god mat & drikke er
jul for meg ღ Ønsker deg en
fortsatt fin helg, klem fra
Mette

 
Klokken 11/20/2011 , Blogger Lillekatt sa ...

så fint innpakket!! Jeg sverger til gråpapir, det er så fint!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start