Julen snikes inn

11/20/2011

Julen snikes inn

 God kveld!
Endelig har roen senket seg(selv om den egentlig ikke burde ha gjort det), og jeg kan sitte litt foran dataskjermen.
Vi har vært flinke i dag og ryddet boden vår. Så deilig å få masse plass der igjen. Her lagres mat, vin, litt verktøy, potter m.m......
Jeg har også fått ryddet i vitrineskapet på kjøkkenet i dag, og noen andre skaper...
I går kom nemlig juleserviset hit, og jeg har nå sneket det inn i vitrineskapet:-) Her har jeg til vanlig vårt Edme fra Wedgewood, men nå som julen kommer vil jeg ha Nisseserviset fra Porsgrunn porselen lett tilgjenglig. Det skal nemlig brukes ved mange anledninger i desembermåned:-)

 En tur på plantasjen rakk jeg også. Nye blomster til kjøkkenvinduet måtte kjøpes og jammen ble det med noen svibler hjem også;-)
Jeg lurte også på julestjerner, men syntes kansje det er litt tidlig?


På bildet kan du se vitrineskapet med Nisseserviset...
Lille G har også fått stolen sin rundt bordet i dag. Den har stått på loftet over garasjen siden vi flyttet inn og i dag ble den altså tatt frem!
Stolen er gammel og den kjøpte jeg på Fretex for over et år siden. Puten kjøpte jeg ny på babyshop...
Han klarer ikke sitte enda den lille gutten min, men med litt hjelp klarer han å sitte i stolen. Han prøvesatt i stad og det var stor stas. Jeg tror han oppdaget en ny verden når han fikk sitte her oppe i høyden;-)

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 11/20/2011 , Blogger Amaroso sa ...

Så fint du har det..:) Likte veldig godt greinen over bordet!
Her har julepynten begynnt å snike seg litt inn også.Får meg ikke helt til å pakke vekk ting med en gang de blir kjøpt så har litt småting fremme.
Klem Charlotte

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start