Julepynting...

11/27/2011

Julepynting...

Som flere av dere der ute har også jeg brukt deler av helgen til litt advent og julepynting.
Fredag kveld kl 23:30 (ca) kom julegardinene opp på kjøkkenet. De måtte nemlig sys om, og når det var gjort måtte de jo opp i vinduet med en gang:-)

I går kveld kom adventstaker opp i vinduene, og litt annen pynt prøves ut. Det er ikke bare bare å pynte i nytt hus.. Tingene skal jo finne sin egen plass, og da må det prøves ut litt her og der.
En liten skuffelse ble det i går da jeg skjønte at jeg mangler en eller flere esker med julepynt.  Blant annet savner jeg noen herlige julekuler som jeg fikk i julegave av Ekte interiør i fjor...
Jeg må bare fortsette å lete etter det siste, og håpe at det dukker opp.
Sånn kan det gå når man driver med flytting i julen...

I morgen håper jeg kjøkkenet er klargjort, og da kommer det bilder av  
Mitt Julekjøkken

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 11/27/2011 , Blogger Lady E sa ...

Å så kjedelig det er når ting forsvinner eller blir ødelagt under flytting. Håper det dukker opp igjen for deg.
Og kjenner meg veldig igjen med det og finne plass til pynten. Blir litt frem og tilbake her også. Og bytter om, om det igjen kommer nye ting inn i huset også. Så herlig tid dette er nå. =)

Ha en flott kveld.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start