Lilla...

11/23/2011

Lilla...

 ...kluter er klare til å pakkes inn i gråpapir! 
2 stk kjøkkenkluter og en litt ekslusiv såpe er en hyggelig julegave å gi bort...

 Klutene er strikket i tykt bomullsgarn og har fått en heklet kant rundt!

 Hjemmelagde etiketter må også være med:-)

Såpen som jeg har kjøpt til kommer fra Dorothea.. De finnes i mange forskjellige dufter, og derfor også i mange forskjellige farger.. Og det passer jo fint når jeg har fargetema på klutene mine:-)

Den hjemmelagde julegavebunken vosker stadig, og jeg tror jeg skal klare å få ferdig alt!
Men det betyr mange timer med pinner mellom hendene!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 11/23/2011 , Blogger Jatte sa ...

Så koselig!
Jeg har strikket en del slike kluter jeg også!:))

Ha en fin natt,
Klem Jatte:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start