Når pynter du til jul?

11/22/2011

Når pynter du til jul?

 Hei!
En kort tur innom for å stille dere et spørsmål...
Når pynter dere til jul?
Selv er jeg litt usikker på når alt skal frem. Til helgen kommer adventstaker og julegardiner på kjøkkenet opp(om jeg rekker å sy de ferdig). Men hvor mye mer skal jeg ta frem? 
Jeg lurer på om det blir litt etter litt i november.. 

Her er et hjemmelaget kremmerhus jeg lagde for noen år siden...
Kansje kommer det frem i år:-)

Ha en strålende dag!

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 11/22/2011 , Blogger Janne sa ...

Ja, jeg håper vi sees, Gøril! :)) *er så spent, og gruer meg litt...* ;))

Jeg begynner pyntingen 1. desember... litt pga julekalenderen, og så er det jo alt adventsstæsjet som allerede er oppe, fra nå søndagen som kommer!

Elsker jul! Nå blir det bare herlig å pynte opp den "nye" spisestuedelen, tjohoo:)

 
Klokken 11/22/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Her hos oss blir det adventsstaker og julestjerner til helgen, så kommer ting frem litt og litt etter det;)
Julenisser kommer ikke frem før en uke før jul omtrent tror jeg, er ikke såååå glad i de, hihi;)

Ha en finfin dga!

Klem Line

 
Klokken 11/22/2011 , Blogger Jatte sa ...

Her kommer julepynten frem til helgen!:)
Pynter heler huset mellom 1.søndag i advent og 1.desember.. Å så kjøper jeg kanskje litt mer julepynt og juleblomster underveis i desember - og da kommer det frem også :D

ELSKER jul!

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start