Nok en julegave.....

11/03/2011

Nok en julegave.....

 ......er tryllet frem på pinnene!
Og nok en gang er det noe til føttene!

 Oppskriften på disse tøflene er nok en gang fra DROPS:-)
Oppskriften er uten den hvite heklekanten på toppen, men jeg syntes den gjorde hele tøflen:-)
Jeg har planer om å strikke flere av denne typen og lage min egen vri på de med blant annet pynt som heklede blomster og sommerfugler!
Garnet som brukes på disse tøflene finnes også i flerfarget garn, og da tror jeg det kan bli fint med pynt på:-)

 Jeg må helt klart strikke meg et par selv også! Da kan jeg putte de i veska når jeg skal bort.
Her hjemme går jeg stort sett uten sokker da vi har vannbåren varme i alle gulver.. Men jeg merker fort at jeg blir kald på føttene når jeg er borte hos andre som ikke har varme gulv(og da har jeg selvfølgelig sokker på:-)....
 Merkelapper med vaskeansvisning er også på disse tøflene!

 Jeg gleder meg så mye til å ta frem juleeskene mine at jeg ikke kan vente!
Jeg skal også hjem til pappa og hente mamma sin gamle julepynt...
Så må jeg se om jeg klarer å velge ut det jeg vil ha.. Jeg syntes det er vanskelig å gi slipp på ting mamma har hatt selv om jeg kansje ikke kommer til å bruke det.... Men vi har ikke plass til alt, så jeg må prøve å begrense meg!!!
Vi må også kjøpe nye juletrelys, fot og teppe! Da vi hadde juletre sist lånte vi svigers sitt da vi leide deres hus... 

Dagen i dag kommer til å gå i ett... Siste dagen før navnefest i morgen!
Vi skal handle blomster, lage mat, og pynte lokale før jeg kan hoppe i seng!
I morgen kommer hele familien min på fest og jeg gleder meg til å se alle igjen!!!

Ha en nydelig fredag, og god helg!

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Klokken 11/04/2011 , Blogger Tuppenshobbyblogg sa ...

Lekkre tøffler !!
Likte også de ballerina-tøfflene du har strikket.
Fine farger du velger.
Lykke til med navnefesten til lille G ;o)
Veldig kjekkt å følge med i bloggen din ;o)

Klem Kjersti

 
Klokken 11/04/2011 , Blogger Jatte sa ...

Så skjønne tøfler♥
Heldige dem som får slike fine gaver av deg..

Ha en fin kveld & Helg,
Klem Jatte♥

 
Klokken 11/05/2011 , Blogger Drømmehuset mitt sa ...

Nydelige tøfler:)

Skulle gjerne hatt de i gave, men kanskje jeg skulle strikke ett par selv:)

Klem

 
Klokken 11/07/2011 , Blogger Heims lille verdenshjørne sa ...

Det var noen nydelig tøfler:D

Ha en fin uke!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start