Nye labber til...

11/22/2011

Nye labber til...

 ...lille G!
Nå som det blir kaldere ute trenger man godt å varmt tøy på kroppen. Jeg hadde litt garn til overs, og da ble disse til:-)

 I oppskriften er de uten knapp og hempe, men jeg syntes de sitter litt bedre rundt leggen med det på.

 Oppskriften på disse sokke skoene er fra Drops... De var superkjappe å strikke!

Etter litt tilbakemeldinger på forrige innlegg skjønner jeg at det er fler som har tenkt til å ta frem mer enn adventstaker og julestjerner til helgen.
Jeg må si meg enig. Julen går jo så fort, og det er tross alt bare en gang i året man har denne pynten fremme. Da bør den få stå fremme så lenge som mulig.

I kveld har vi fått svingt vaskeklut og mopp her hjemme og det var veldg deilig.
Da vi har hund blir det utrolig fort møkkete her hjemme. Jeg har aldri lagt merke til hvor raskt og hvor mye som kommer fra hunden før jeg begynte å være hjemme hver dag. Dagslyset viser frem sanneheten!

Nå er det straks natta her før en ny dag starter!

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 11/23/2011 , Blogger Jannes lille sted sa ...

Hei :)
Kjempfine labber til lillegutt, også den herligste blåfargen da.
Jeg prøver gjerne å starte litt tidlig i desember med julepyntinga, men i år har jeg kommet heilt bakpå føler jeg. Vi får se når det kommer frem denne pynten. Koselig er det hvertfall!

En fin dag ønskes deg og dine
Janne Merethe

 
Klokken 11/23/2011 , Blogger Lady E sa ...

Å kan ikke si annet en <3 (alså hjerte) på dem! så nydelige!!

Her snikes det litt mere jul inn for hver dag. En er jo over så raskt at man må jo få kose seg litt. Julemusikk står også og spiller =)

 
Klokken 7/30/2012 , Blogger May Kristin Rasmussen sa ...

Link til oppskrift? :)

er de lette for relativt nybegynnere? Jeg sliter litt med å lese oppskrifter :/

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start