Orden i sysakene!

11/18/2011

Orden i sysakene!

 Ja det har jeg fått med denne herlige boksen!
Eller ikke sysakene, men strikke - og heklesakene!
Denne boksen fant jeg på min favoritt butikk i Sverige og den er en stor favoritt allerede!

 Herlige skarpe farger, og søtt motiv!

 Inni boksen bor det heklenåler, saks, målebånd, noen strikkepinner, og nåler.. Da vet jeg hvor jeg har tingene.... Nå må jeg bare finne et fint sted å ha boksen. Alt av garn og pinner oppbevarer jeg i en stor kurv og for at det ikke skal syntes så godt har jeg tepper på toppen. Men under der kan jo ikke denne flotte boksen ligge!

 Jeg fortsetter på julegavene her hjemme og i går kveld(les natt) ferdigstilte jeg nok et sjal! Mange tøffelpar er i boks, og noen kluter... Deilig å komme i mål med ting!
Bare synd jeg aldri blir tilfredstilt. Jeg klarer ikke gjøre ferdig et prosjekt før jeg må hoppe inn i et nytt. Dette resulterer i at jeg alltid har flere enn et prosjekt på gang samtidig. Men de blir jo ferdige til slutt:-)
Det siste i dag var at jeg fant en sokke/tøffel oppskrift til lille G, og måtte jo bare utfordre meg med den;-)
Et spørsmål til dere:
Er det noen som vet hvor man får kjøpt gummisåler som kan strykes på hjemmelagde tøfler???

I morgen kommer foressten nisseserviset jeg har arvet fra mamma hjem hit! Gleder meg masse. Vi har også fått pappa til å kjøpe med ny vognpose til lille G. En Voksi Urban ble det:-)

Nå håper jeg du nyter det siste av fredagskvelden og at resten av helgen blir bra!

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 11/18/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Den var søt ♥

 
Klokken 11/18/2011 , Blogger Jatte sa ...

Hei Gøril...

Så heeerlig boks til "sy"sakene:)

De hjertene er ganske enkle å strikke, ikke noe problem å strikke på strømpepinner heller, bare litt knotete i starten til man kommer inn i det :)
Sååå, ser jeg noen hjerter på bloggen her etterhvert? ;) hihi

GOD HELG,
klem Jatte!

 
Klokken 11/19/2011 , Blogger veronika Døli sa ...

Fiin boks :D:D

 
Klokken 11/21/2011 , Blogger Tuppenshobbyblogg sa ...

Heisann !
Skjønnt skrin til å ha alt "pøet" oppi.
Du lurte på noe som kunne taes under hjemmelagde tøffler; Jeg bruker noe flytende som jeg pensler på hælen og fremme.Det heter formgummi/naturgummi og kommer fra Panduro.
Fåes i en liten el stor flaske.Koster litt,men man har en stund.Man får en antisklieffekt uten "bråstopp" ;o)

Klem Kjersti

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start