På toppen av...

11/30/2011

På toppen av...

 ......vitrineskapet på kjøkkenet er det også pyntet litt til jul.
Nyplukket blåbærris(?) i gammelt melkespann gir litt liv.....

 Et telysglass med perlestrikket trekk i rødt gir lun og god stemning på kvelden.
Skiltet i bakgrunnen var en av kalendergavene mannen fikk av meg i fjor.

I dag har vi hatt hyggelige middagsbesøk. Alltid kos med besøk og hvorfor ikke ha venner til middag midt i uka? En ypperlig måte å få til litt sosialt i en hektisk hverdag!

På min lille trilletur i dag fikk jeg også med meg et lite mini juletre hjem. Det skal inn etterpå, og puttes i et glass... Førjulstiden er herlig!


Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 11/30/2011 , Blogger visbysjarm sa ...

Hei!

For en koselig blogg du har! Og et nydelig hjem ;-) Hit kommer jeg igjen ;D
Ha en fin kveld!

 
Klokken 11/30/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Herlige detaljer;)
Kos på skapet ♥

Klem Line

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start