Sommerfølelsen i November...

11/17/2011

Sommerfølelsen i November...

 .......har jeg faktisk opplevd denne uken..
Vi har vært noen dager i den svenske skjærgården, og været har virkelig vært med oss.. Strålende sol fra blå himmel nesten hver dag!
Jeg er så vant til å være der nede om sommeren at tankene mine faktisk var på sommer når vi var der nå. 
Tanker som å sette seg ut på terassen, kansje ta et bad, ta en båttur osv..
Istedet ble det mange gode trilleturer, bading i basseng, biltur nedover i Sverige, samt OMGANGSSYKE på lille G og mannen!

 Stakkar lille gutten min! Dagen før han ble 6 mnd opplevde han omgangssyke for første gang. Jeg skulle gjort alt for at jeg kunne fått det istedet... 
I går begynte mannen også, så nå krysser jeg bare fingerene for at jeg holder meg unna!

....og når mamma trodde du var frisk kastet du jammen meg opp en gang til i kveld! Nå håper jeg virkelig at det bare var denne ene gangen, hvis ikke blir det en tur til legen i morgen!

Midt oppi all sykdommen vil jeg bare takke for alle koslige kommentarer dere legger igjen! De varmer!
Nå skal jeg ta meg en tur rundt hos dere... Etter 4 dager uten internett blir jo dette helt supert! Gleder meg!

Klem fra meg

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 11/17/2011 , Blogger Randi sa ...

Så fantastisk flotte bilder. Deilig med litt sommerfølelse i november også da selv om jeg håper inderlig det kommer snø til jul.

Stakkar lillemann da. Ikke noe gøy når de små blir syke. Når det går omgangsyke her i huset spriter jeg hendene hyppig, det hjelper, iallefall noen ganger ;-)

Ha en fin kveld og god bedring til de syke!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start