To små engler og en nyhet:-)

11/12/2011

To små engler og en nyhet:-)

 God kveld:-)
For en herlig dag dette har vært. Babyshoweren var veldig vellykket!
Jeg har hatt hele dagen for meg selv; Jeg har vært Gøril og ikke mamma:-) 

Forrige helg hadde jeg bursdag og jeg kom på at jeg har glemt å vise en liten bursdagsgave jeg fikk.
Denne engelen fikk jeg x2. Herlig liten telysholder som kommer til å bli perfekt til jul!
Jeg fikk også en del penger til bursdagen min så på fredag var jeg ute å brukte noen av de: en splitter ny sort Stormberg boblekåpe. Den kommer til å bli god å ha fremover!
 Etter babyshoweren var jeg en tur på Ikea, og jeg kan love deg at jeg ikke var alene! Det var så mye mennesker at jeg følte meg litt uvel der inne.. Men jeg fikk med meg litt hjem, så det var verdt turen. Blant annet fikk jeg tak i lysslynge som går på batteri! Så nå skal greina over spisestuebordet pyntes til jul:-)

Så over til en liten nyhet:

En av gjestene på babyshoweren driver en butikk i bogstadveien og når hun så teppet jeg hadde heklet lurte hun på om jeg var interessert i å lage flere så hun kunne kjøpe å selge i sin butikk.. Hvor morro er ikke det??? Så får vi se om det blir noe av etterhvert:-)
Jeg har nemlig planer om å åpne min egen butikk etter nyttår;-)

Nå skal kvelden brukes til pakking. I morgen drar vi nemlig på ferie!! 
Ha en god kveld!

Etiketter: ,

8 Kommentarer:

Klokken 11/12/2011 , Blogger Lady E sa ...

Så supre nyheter =D Er det nettbutikk du skal starte?

Ha en fin helg.

 
Klokken 11/12/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så GØY!
Både med hun som ville selge de i sin butikk, og at du skal åpne butikk;))
Spennende;)

Klem Line

 
Klokken 11/12/2011 , Blogger HjemmeKos sa ...

Så gøy!
Kjempefint teppe ;)

 
Klokken 11/12/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Grattis! Så utrolig spennende å kunne selge ting i Oslo! :) Skal du åpne nettbutikk eller virkelig en butikk? Høres ut som en drøm! Skjønner at du har kost deg i dag, det er jo ikke så ofte man har tid for seg selv lenger. Kos dere masse på hytta i morgen også! :)

 
Klokken 11/12/2011 , Blogger Gøril sa ...

Jeg har tenkt å åpne en liten internett butikk på Epla(som så mange andre:-), men det skal bli utrolig spennende å se hvordan det går med salget!
Det hadde vært utrolig morro å ha produktene sine til salgs i en butikk i bogstadveien også! Så jeg må jo bare få det til;-)

 
Klokken 11/12/2011 , Blogger Jatte sa ...

Så nydelig engel♥

Så spennende med butikkplanene dine:)
Herlig teppe du har heklet, er en skikkelig reser med krok og pinner du;)

Ha en fin helg videre -
Klem Jatte:)

 
Klokken 11/13/2011 , Blogger Marianne på landet sa ...

Hei!
Så gøy at hun ville selge teppende dine i butikken, masse reklame for butikken du skal åpne :)
Kjekt å lese bloggen din! Legger meg til som følger så jeg finner deg igjen!

Ha en herlig søndag

 
Klokken 11/14/2011 , Blogger Jannes lille sted sa ...

Hei Gøril :)
Først må jeg bare si for en kjempefin blogg du har! Har vært inne å kikket her mange ganger, men først nå rotet meg til å legge igjen et spor etter meg.
Kjempefin engel du viser, og nydelige ting du lager også! Så gøy med butikktilbud da! Får håpe det går i orden for deg, og Epla butikk er også veldig gøy :)

Ha en flott mandag og fin ferie
Klem Janne Merethe

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start