Treet før TREET..

11/28/2011

Treet før TREET..

 Ja i dag har jeg pynta treet før treet...
Juletreet får ikke komme inn i stua enda, så enn så lenge får dette treet pynte opp i stua...
Planen var å ha det i gangen, men så fant jeg ut at det ble ganske koselig å ha det i stua også.
 men når det "grønne glitrende" kommer, blir det gangplass  på dette:-)

 Det begynner virkelig å bli en RØD jul her hjemme, og jeg liker det.
Rutete hjerter, røde sopper, røde lys og mange flere røde detaljer er med på å skape den rette stemningen her...

Min adventstake:-)

Jeg skrev egentlig at julekjøkkenet mitt skulle bli vist frem i dag, og jeg har prøvd å ta bilder. Men det er virkelig ikke lett å få gode stemningsfulle bilder av hele rom!!! Men jeg prøver meg igjen i morgen:-)

Ønsker deg en riktig god kveld!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 11/28/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så flott tre;)
Og fiiin pynt ♥
Koselig med slike trær;)

Ha en fin fin kveld!

Klem Line

 
Klokken 11/29/2011 , Blogger Kristin sa ...

Så koselig og nydelig!! Jeg satte noen lerkekvister oppi ei flaske og pyntet med hekle snøkrystaller. Lurte mannen og sa at dette blir årets juletre. Hehe, du skulle ha sett masken hans...:)
Gleder meg til å se kjøkkenet:)
Ha en flott kveld!
Klem fra Kristin

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start