Avhengig av lapper????

12/29/2011

Avhengig av lapper????

 Ja det tror jeg faktisk at jeg er!
Jeg må ha et bestemor - teppe prosjekt på gang sammen med andre ting jeg holder på med.
Denne gangen ville jeg driste meg ut i fargeverden:-)

 Sterke, friske farger med kanter i lys grå.
De som kjenner meg vet at jeg alltid faller for pasteller, og ofte lager jeg også ting i disse fargene.
Det er litt deilig å utfordre seg selv:-)
Jeg bruker Artic fra Trysil garn. Detter er et superwash garn som kan passe godt til vognteppe!

 Om Gabriel skal få teppet eller om jeg skal gi det bort er enda ikke bestemt!

Samtidig som jeg holder på med dette fargesprakende prosjektet har jeg et litt mer dust prosjekt på pinnene. Jeg falt sånn for denne grønn/grå fargen da jeg så den. Egentlig skulle dette bli en jakke og en bukse, men nå er det selebuse fra Nøstebarn som trylles frem!

 Nå skal jeg fortsette litt på buksa før lille G våkner.

Ha en herlig dag!

Etiketter: ,

1 Kommentarer:

Klokken 12/29/2011 , Blogger Eli Kristin sa ...

Flotte prosjekt og det er jo kjekt med både fargeglade og duse plagg. Me like! :)

Nydelig julepyntet hjem og koselige detaljer du har - og ikke minst flotte bilder av det! :D

Nyt romjulstiden!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start