Dekket bord

12/25/2011

Dekket bord

 Den store kvelden er over og det er litt deilig må jeg innrømme. Vi feiret julaften hos oss for første gang i år, noe som innebærer litt mer forberedelser enn å dra bort på julaften:-)
Bordekkingen er jo utrolig morro, selv om det tar tid.
Linduken var vel den værste jobben. Å stryke en så stor duk tar tid!

 Til middagen  ble det dekket med Edme serviset mitt fra Wedgewood, og glass fra Porsgrunn Porselen. Nisseserviset fra Porsgrunn skulle egentlig brukes, men med dekketallerkner i sølv og annen pynt ble dette mye bedre. Men når riskremen skulle serveres var det frem med nisseserviset:-)

 Vi koste oss masse i går og kvelden var helt klart vellykket!

 Lille G var også i sitt ess de få timene han klarte å være med:-)
Morro å feire første jul med lille gullet mitt!

 I dag har jeg og mannen egentlig byttet på å sove til langt ut på dagen:-) Noe som sjelden skjer, men i dag måtte jeg bare sove litt ekstra!
Ellers så har dagen gått med til tvtitting og avslapning. 

 I morgen skal vi avgårde på middag, før familieidyllen er over på tirsdagen da mannen skal tilbake på jobb:-(

Håper du nyter late og gode romjulsdager!

Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Klokken 12/25/2011 , Blogger Tove `blogg verden sa ...

Nydelig dekket bord :)
Ønsker deg en fortsatt god jul
klem Tove

 
Klokken 12/25/2011 , Blogger Siri sa ...

Hei! For et nydelig dekket julebord! Ønsker deg en fortsatt riktig god jul. Juleklem fra Siri

 
Klokken 12/26/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Håper dere koste dere masse første julaften hjemme! Kan tenke meg lille G var fornøyd! Her er det også bare tv og spising og avslappning i disse dager! :))

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start