En herlig dag nærmer seg slutten...

12/03/2011

En herlig dag nærmer seg slutten...

 Etter en hektisk og ikke minst komisk natt startet dagen med full storm og tilhørende regn her på Østlandet... Å nei, vi som skulle på julemarked på Folkemuseet i dag.. Ikke akkuratt fint vær å være ute i!!
Men vi bestemte oss for å dra og rett før vi skulle dra stilnet vinden, regnet ble borte og solen kom frem.
Så ja det ble julemarked på oss. Og vi var ikke alene;-) Det var ganske mange fler som hadde tatt turen til Oslo i dag.. Men vi koste oss masse alikevel. Vi fikk blant annet høre sølvguttene synge julesanger, og det gav stemning.

På bildene viser jeg toppen av nøkkelskapet vårt i gangen. Men hva skjer med bildene mine????
Jeg har byttet tilbake til orginallinsen på kameraet, og tatt av blitz.. Så uklare bildene er..Hmmm.. Må se om jeg kan finne ut av dette her....
Uansett; Disse søte små lysestakene ble med meg hjem fra Fretex for et par år siden. Tror jeg betalte 2 kroner pr stk... Soppen har jeg funnet i kjelleren hos svigers:-)
Når vi snakker om Fretex.. Der er det lenge siden jeg har vært, så nå tror jeg at jeg må ta meg en tur til uka...

Håper du koser deg i kveld.
Nå skal jeg fortsette julestrikkingen.. Puhh.. Må si jeg gleder meg til julegavene er ferdig og jeg kan starte på noen babyplagg igjen!

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start