Er det virkelig....

12/30/2011

Er det virkelig....

 ...romjul, og nest siste dag i desember?
På min 2 timers trilletur i dag hadde jeg med meg kamera og knipset litt bilder.
Det er ikke så mye som minner om vinter her.... Heller vår...
Men selv om jeg ønsker meg snø er det veldig deilig å trille tur  solskinn på bare veier..

 Jeg var ikke alene ute i dag:-)
Jeg møtte mange ivrige turgåere på runden min i dag.Kansje ikke så rart med dette været?

 Alby

 Løypa inneholder både skog og hav.. Deilig å nyte naturen!

 Den nest siste kvelden dette året skal tilbringes i sofakroken.. Kansje er det noen fine filmer på tv?

Ha en herlig kveld!

Etiketter: ,

2 Kommentarer:

Klokken 12/30/2011 , Blogger Kristin sa ...

Finfine bilder men det er som du sier lite vinterstemning... Her kom det pittelitt snø i dag. Den fine julesnøen som lå forsvant lillejulaften, veldig synd.
Ha en flott kveld!
Klem fra Kristin

 
Klokken 12/31/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Herlige bilder! Tenk om ikke det kommer snø denne vinteren? Vi må sees snart! Jeg har julegaver til deg og G. :) Ha en fin kveld i kveld!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start