Jul i kosekroken

12/13/2011

Jul i kosekroken

 Det ble en stund siden sist nå... Sykdom satte oss helt ut av spill, men nå er vi friske igjen. Stakkars lille G går fortsatt på antibiotika, men så lenge han blir frisk er det bra!
I dag vil jeg vise dere kosekroken min i julepynt:-)
Selvfølgelig har jeg min egen go`krok i sofaen:-)

 Gamle flasker med gran i, og hjertelysestaker med røde lys er med på å skape jul på bildelisten min.

 På stuebordet står dette brettet med gran lys, og den herlige lille grise lysestaken:-)

 Dagen startet tidlig her i huset. Allerede klokken 7:15 satt vi i bilen på vei til luciafeiring. Det er en koslig stund jeg bare måtte få med meg:-)

Nå skal jeg snart ta meg en tur ut(alene:-) for å ordne litt flere julegaver!
Ha en god kveld!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 12/13/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

For en fin stemning i stuen ♥
Koselig med litt rødt og granbar;)

Huff, så dumt dere er syke, men det er godt det er FØR jul da;)
God bedring ♥

Klem Line

 
Klokken 12/14/2011 , Blogger Home sweet home sa ...

Virkelig fint brettet på bordet, enkelt men likevell kreatift og vakkert ;)
Koselig kosekrok du har også.
Klem

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start