Julegaven som ble min:-)

12/06/2011

Julegaven som ble min:-)

 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. FARGER tiltrekker meg! 
Hva er det med disse fargene?
Når jeg har holdt på med julegaveproduksjon på strikkepinnene i det siste prøver jeg alltid å tenke hvilke farger personer liker, og som regel har jeg også fått med meg dette. Dette sjalet skulle egentlig være gave til et familiemedlem, men etterhvert så jeg jo hvordan dette var fargesammensetninger som jeg bare elsker.... Det hele endte med at jeg ikke klarer å gi det fra meg... Jeg må rett og slett beholde det selv. Da blir det ut i butikken å handle gave til den opprinnelige mottakeren. Men jeg vet allerede hva hun skal få!

 Lys brun, gull, grønn/blå, rosa, lilla og skimmer hvit!

 Notat til meg selv: Ikke lag gaver med mine egne favoritt farger!!

 Julegaveproduksjonen nærmer seg slutten. Jeg strikker nå på min siste kjøkkenklut, og JA nå er jeg offisielt lei av å strikke kluter!!!
Det som gjenstår av gaver(hjemmelagde) er å ferdigstille to sjal, og strikke et tøffelpar til!
Det skal bli deilig å bli ferdig! jeg har så mange andre ting jeg vil lage med pinner og garn!

 Som sagt prøver jeg å tenke farger når jeg lager gavene og sjalet under er laget etter farger jeg ofte ser mottakeren i!

 Grått og lilla!

Ønsker deg en strålende dag!

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 12/06/2011 , Blogger Jatte sa ...

Nydelig sjal!
Jeg beholdt ett selv jeg også, i sølvfarget Puno;) Jeg strikker så sjeldent til meg selv så det var fortjent :P

Ha en fin dag,
Klem Jatte:)

 
Klokken 12/06/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Skjønner godt at du beholdt det selv, det var nydelig ♥
Hihi, må innrømme at jeg har lyst til og beholde noen av julegavene selv jeg og, sånn er det når man kjøper til andre det man har lyst på selv:)

Ha en fin kveld!

Klem Line

 
Klokken 12/06/2011 , Blogger Randi sa ...

Nydelig skjerf. Skjønner du vil beholde det selv ja. Hvilket garn har du brukt? Det ser veldig tykt og godt ut. Følger du noen oppskrift eller har du din egen? Digger de sjalene dine :-)

 
Klokken 12/07/2011 , Blogger Biaga Vasques sa ...

Flot grafik!
Elskede!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start