Julepyntet kjøkken

12/05/2011

Julepyntet kjøkken

 Jeg har prøvd å få tatt noen koslige bilder av kjøkkenet i juledrakt. Er det noe som er vanskelig, så er det å ta gode bilder av akuratt dette rommet...
Men jeg byr på disse bildene alikevel:-)
Det er mye rødt hos oss denne julen, og kjøkkenet er intet unntak!
Kisten i taket er selvølgelig julepyntet den også!

 Hjertene som henger på kvisten er noen år gamle, men soppene er nye!

Nå som huset begynner å komme i julestemning mangler vi bare litt hvit snø utvendig:-) Men det kommer kanskje denne uken har jeg skjønt!


Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Klokken 12/05/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Så det er flere som julepynter midt i natten altså! Hihi! Så artige sopper! Og dine julegardiner er bare kjempesøte! Men det har jeg jo sagt før. ;) Jeg er klar for jentekveld, si ifra når dere er klare! :)

 
Klokken 12/05/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Kjempekos julekjøkken ♥
Misunner dere med plass på kjøkkenet, her er det så trangt at det nesten er umulig og lage pepperkaker til og med... har ingen plass og sette brettene!!

Liker veldig godt kvisten i taket;)

Klem line

 
Klokken 12/06/2011 , Blogger Jatte sa ...

Hei på deg,
SÅÅÅ koselig du har det på kjøkkenet ditt, kjempe fine adventstaker du har;)

Ha en fin desember-Tirsdag,
Klem Jatte♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start