Juletreet er ferdig!

12/21/2011

Juletreet er ferdig!

 Ja om ikke annet så er juletreet nå ferdig pyntet! Flere lys er kjøpt inn og det ble mye bedre!
Det har til og med kommet noen pakker under treet:-)
Vi skal feire jul hos oss i år, og blir tilsammen 11 stk, så jeg regner med at det kommer en del flere pakker under treet!

 Jeg skulle ønske det var mer enn juletreet som var ferdig. Jeg kjenner jeg er superstresset da det fortsatt gjenstår mye! Jeg måtte jo selvfølgelig tømme boden i 2.etasje nå rett før julaften for å skulle rydde den strøken:-/ Jeg glemmer jo at jeg ikke har like god tid som før nå som en 7 mnd gammel, aktiv baby er min hovedjobb!

Men jeg bretter opp ermene og tar resten i kveld! Jeg orker ikke mer kaosølelse!!!
Jeg må egentlig skyndte meg ferdig med dette innlegget, for kl 21:00 er det "Leilas søte jul" på tv. Det må jeg få med meg!!!
En god ting som har skjedd ved å endevende boden er at jeg fant julepynten jeg savnet, blant annet disse strikkede julekulene. Nå henger de så fint på treet:-)

I morgen er det hovedstaden som gjelder, samt besøk på kirkegården og mammas grav.
Jeg skal og til et besøk hos familiemedlemmer der hjemme!
Nok å gjøre med andre ord!

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 12/21/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så koselig juletre;)
Vi har tatt inn vårt, men minstemor nekter og ynte det før lillejulaften, som vi alltid har gjort;)

Ha en fin fin kveld ♥

Klem Line

 
Klokken 12/21/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Koselig juletre, så gøy at du fant igjen julekulene! ;) Ha en kjempefin dag og tur til graven i morgen. Klem!

 
Klokken 12/22/2011 , Blogger HjemmeKos sa ...

Så fint pyntet!
Skjønne de fuglene. Slike kunne jeg også tenkt meg ;)

God jul!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start