Mine Kremmerhus

12/27/2011

Mine Kremmerhus

 Mine kremmerhus har fått kommet frem i lyset igjen..
Etter at vi flyttet for et år siden har mine to kremmerhus i zink fått ligge i boden og dette hadde jeg helt glemt. Når jeg begynte å rydde i den før jul fant jeg de igjen og nå henger de på hver sin side av gardinstengene over den doble terassedøren vår...

 Pyntet til jul med litt gran oppi!

 Jeg husker jeg kjøpte disse på salg en gang for noen år siden, men jeg husker ikke helt hvor. Uansett, det var et hyggelig gjensyn;-)


I dag er hverdagen tilbake her i huset. Mannen er på jobb og jeg, lille G og Musty(hunden vår) har nettopp gått lang tur i det nydlige "vår" været!

Håper du har en fin dag!

Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Klokken 12/27/2011 , Blogger Tove `blogg verden sa ...

åh så fine- helt min stil :D !! Nyt dagene
klem Tove

 
Klokken 12/27/2011 , Blogger Linda sa ...

Nydelige kremmerhus:)

En fortsatt god romjul ønskes deg og dine:)

Klem Linda

 
Klokken 12/27/2011 , Blogger Jatte sa ...

Herlige kremmerhus!
Kjempe dekorativt jo :))

Kos dere masse i romjulen,
Jeg startet på jobb idag selv, men korte dager nå i romjulen så skal ikke klage;)

Klem Jatte!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start