På mitt juletre

12/19/2011

På mitt juletre

 Da er juletreet i hus og nesten ferdigpyntet...
Jeg viser små detaljer her i kveld for jeg mangler fortsatt noen lys for at treet skal bli helt ferdig pyntet! Kansje er det klart i morgen. Da kommer det i så fall bilder her:-)

 Jeg er svak for kuler i sølv, og gjerne forskjellige former. Denne er en favoritt i samlingen min. Ja jeg har en samling, og det så jeg godt i dag da jeg måtte legge bort ganske mange kuler. Jeg kjøpte meg en oppbevaringsboks for julekuler her om dagen og i denne er det plass til 48 kuler. Min er halvfull selv når det er jul:-)

 Pynt til treet som jeg har fått i gaver betyr ekstra mye. Da tenker jeg på den/de jeg har fått den av hver gang jeg henger den opp, og hver gang jeg ser den!
Svigermor startet en tradisjon for mange år siden. Jeg fikk alltid noe juletrepynt i julepakkene. Nå henger noen av de fast på trett hvert år!

Pynten går i sølv, rødt og hvitt.....
Denne stjerna er fra Vila, og ble kjøpt for noen år siden.

Nå må det fortsettes å ryddes før senga skal intas!

I morgen kommer jeg med et lite tips til dere!
Ha en herlig kveld!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 12/19/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Ja! Det er så slitsomt når de små våkner og våkner og man aaaner jo ikke hvorfor! Nå har i hvert fall T kommet hjem så da er det lettere å komme seg på jobb om det blir våkennatt. :) Håper G sover godt i sengen sin!

 
Klokken 12/19/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Flotte bilder av fiiiin pynt ♥
Her er juletreet inne, men fortatt bare lys på, hehe;)

Ha en fin kveld!

Klem Line

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start