På rekke og rad...

12/08/2011

På rekke og rad...

 ...i en av mine kjøkkenhyller står denne nissefamilien. Den er ikke spesielt pen, men veldig sjarmerende for ei jente som er vokst opp med den!
Mamma hadde denne fremme hver jul og den ble kjøpt når jeg var liten på en julemesse(tror jeg).
Nå skal den få komme frem hver jul her hjemme hos meg.

 Denne uken skulle jeg egentlig vært hjemme hos pappa og sett på julepynt, hentet juletrefot, lys etc., men lille G har blitt syk igjen og denne gangen er det høy feber og en slappp og utilpass gutt som er syk.
Uff... Det gjør vondt i mammahjerte når jeg ser han ikke har det bra.

Nissefamilien og jeg ønsker deg en riktig god dag!

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 12/08/2011 , Blogger Min lille interiør og hverdags dagbok sa ...

Så søte nisser på rekke og rad ♥
koslig blogg du har, her likte jeg meg godt!
-Beate-

 
Klokken 12/08/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så nydelig familie;)
Er så koselig med slike som man er glad i og har hatt lenge ♥

Huff, er ikke noe hyggelig med syke barn nei, god bedring til lille;)

Klem Line

 
Klokken 12/08/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Artig gjeng! :) Og skjønner godt at den betyr mye!! Goood bedring til lille stakkars G!! Klem

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start