Tips: Vertinnegave

12/20/2011

Tips: Vertinnegave

 Er du som meg? Liker du ha med en liten oppmerksomhet når du er bedt bort? Da kan dette være et lite tips til deg:-)

Som jeg skrev i forrige innlegg er jeg glad i juletrekuler i sølv/fattigmannssølv. Jeg liker også å gi de bort i gave, og nå i julen er jo dette en flott vertinnegave.
Kanjskje husker vertinnen på anledningen dere var sammen neste jul når hun/han skal pynte juletreet:-)
Men en julekule i seg selv er ikke så spennende å gi bort. Da må man være kreativ når det gjelder innpakningen!

 Min vertinnegave ligger i en celofanpose(fåes kjøpt i hobbybutikker), og den er beskyttet av gamle boksider. Boksidene er strimlet. De har rett og slett fått en tur gjennom makuleringsmaskinen!
En tag med hyggelige ord gir en siste finsih!


Jeg elsker sitatet på tagen. Ordene er så sanne så sanne!

Ha en herlig tirsdag kveld.
Jeg skal kose meg med Frustrerte fruer og et glass vin i kveld!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 12/20/2011 , Blogger Ingrid Louise sa ...

Kjempefin gave å gi bort!!
Veldig krestiv og vakker innpakning!!
Fin kveld til deg!!
klm ingrid l

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start