12/16/2011

 Da var fredagen her og julaften nærmer seg med stormskritt....
Jeg koser meg med julepyntet hus, både innvendig og utvendig! I dag kommer juletreet hjem, og i morgen får vi juletrefot og teppe, så da skal det settes opp:-)
Utenfor huset(inngangen) har jeg pyntet opp med lykter og grankvister...
Den gamle kjelken har vært min.

 Den fikk jeg også hjem nå i vinter, og den er et kjærkomment minne!
Skulle virkelig ønske at det var snø og ikke grus den måtte stå på.

 Gamle kaffekjeler fungerer fint som potter til grankvistene...

 Jeg husker aketurer med denne kjelken og ikke minst at jeg satt bakpå og ble dratt av pappa!

 Nå egner den seg som pynt, men kansje den er i bruk neste vinter:-)

 I helgen står familietid på menyen igjen. 
Søndag er det bakedag med alle jentene i svigerfamilien min, en god tradisjon!
Da skal jeg prøve meg på smulteringer for første gang!
I kveld skal jeg lage kransekakestenger. Mmmmmm....
Også har jeg sett litt andre oppskrifter rundt på diverse blogger som jeg kunne tenkt meg å prøve... 

Ønsker deg en riktig god helg!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 12/16/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

For en råtøff kjelke!! Den er jo helt konge! :) Så kult om den fortsatt fungerer slik at G kan kjøre på den! :)) Kjempefin pynt utendørs!

 
Klokken 12/16/2011 , Blogger Jatte sa ...

Kjempe koselig♥

Ha en herlig adventshelg,
Klem Jatte:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start