De fleste er ekte, men...

1/30/2012

De fleste er ekte, men...

 ...dette Oliventreet er uekte!!! Alle andre blomster/planter i huset er ekte, men jeg vet med meg selv at jeg ikke ville klart å holde liv i et oliventre. Og siden de er så dyre, får det bli et uekte et!

 Det har tidligere stått på soverommet, men etter julen var ute av huset fikk det flytte ned i gangen!
Her er det zink - tema:-)

I dag har vi vært på babysang med mange andre mammaer og babyer! Morro for store og små. Gleder meg allerede til neste gang!

Håper du har en fin start på uka!

Klem fra meg

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Klokken 1/30/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Det var kjempefint!
Når man får tak i fine fake-planter er det like fint syns jeg:)
Kjmepefint på skjenken din ♥

 
Klokken 1/30/2012 , Blogger my dream sa ...

den var jo skjønn da...:) liiiker... :) gjør ikke noe med fake :)

 
Klokken 1/30/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Det var jo kjempefint! Ser ekte ut. Lekkert i gangen hos dere! Tenker "Gaben" koste seg på sangen i dag. ;) Tusen takk for koselig meld. ang mitt loppisfunn stuebordet! :)

 
Klokken 1/30/2012 , Blogger Janne sa ...

Koste oss i dag, ja! Artig:))

Kjempefint hos dere:) Ekte eller fake, fint uansett:))

Klem:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start