Dressen i fullfoto!

1/23/2012

Dressen i fullfoto!

 Da fikk jeg tatt litt flere bilder av dressen av har strikket.. Nyvasket og klar til bruk!
Jeg har strikket den i str 12-18 mnd, så jeg håper virkelig jeg kan brette opp litt her og der. Planen er å bruke denne lenge!

 Litt skjønnhetsfeil her og der, og litt feil på bena, men sjarmerende alikevel!

 Selv om knappene kostet en formue var de verdt det!
Syntes de ble veldig fine til dressen!

Og jo da... omgangssyken kom i hus i går og mannen var i seng kl 21:00 i går. Frem og tilbake mellom do og senga. Stakkar...
Jeg var sent i seng. Tror jeg kom meg opp rundt tolv, men så måtte jeg jo lese noen sider i boka mi. Jeg sovnet vel kansje kl halv ett. Klokken ett kom hunden opp og måtte ut. Sånn fortsatte hun hver time. Tydligvis smittet litt hun også. Klokken fire våknet lille g og ville ha mat. Hunden ville fortsatt en tur til ut, og når klokken var 06:30 startet dagen for mor og lille G. Puh!! For en natt...
Jeg og lille G er fortsatt friske og jeg krysser virkelig fingrene for at det holder seg slik!

Ha en god mandag!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 1/23/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så utrolig FLOTT dress ♥ Kjempefine knapper:)

 
Klokken 1/27/2012 , Blogger alottes verden sa ...

For en herlig dress...
og flott blogg:)

Ha en fin helg
Ann-Charlotte

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start