En rask tur innom......

1/22/2012

En rask tur innom......

 ...for å si at dressen jeg har strikket til lille G er ferdig!
Med litt alternative løsninger underveis ble jeg veldig fornøyd med resultatet!
Det blir av og til litt alternative løsninger når jeg holder på for jeg er litt rask med å lese oppskrifter og plutselig har jeg lest den litt feil eller strikket forbi noe.... Men da lager jeg mine egne løsninger:-)

Jeg må få vist den frem ordentlig også, men i dag var ikke fotolysten den beste.
Nå har jeg vasket den og satser på å få tatt litt flere bilder i morgen!

Ellers så tror jeg kansje omgangssyken er i hus. Mannen var på tur med jobben i helgen og når han kom hjem kunne han fortelle at en kollega hadde fått det på turen... Usj og isj.. Og nå føler mannen seg uggen!
Jeg krysser fingrene for at det bare er innbilling og at vi slipper unna!


Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 1/23/2012 , Blogger Silje sa ...

Dressen ble nydelig!
Håper mannen din gikk klar for omgangssyken!

 
Klokken 1/24/2012 , Blogger mammaKine sa ...

For en nydelig dress! SÅ flink du er. Klem fra Kine :-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start