Enda en spiss en....

1/27/2012

Enda en spiss en....

 Da er min andre spisslue ferdig, og denne ble jeg veldig fornøyd med. Ingen feil og det ble et mye mykere utrykk med dette garnet!

 Denne gangen har jeg strikket luen med dobbelt alpaca garn fra DROPS. 
Modellen stiller opp;-) Han er ikke veldig fornøyd når mor trer lua over hodet hans, men når lua er på syntes han det er helt greit!

 Jeg tror det blir flere av denne luen:-) Morro og rask å strikke!


Fredagen er over oss igjen og det er deilig!
Her skal fredagskvelden nytes med god mat og tv titting.
Lørdag skal jeg endelig til frisøren å klippe meg! Håret har vokst veldig siden sist, og det medfører også veldig slitte ender!!!

Ha en herlig fredag!

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Klokken 1/27/2012 , Blogger Tove - a norwegian knitting lady sa ...

Så herlig og morsom lue til den skjønne lille gutten din! Kan jeg spørre om hvor man finner oppskrift for denne fikk jeg lyst til å strikke?

 
Klokken 1/27/2012 , Blogger Gøril sa ...

Den var veldig grei å strikke, og så praktsik lue!
Jeg fant oppskriften på denne bloggen:
http://strikkepinnen.blogg.no/1323479421_spisslue.html

 
Klokken 1/27/2012 , Blogger Tove - a norwegian knitting lady sa ...

Tusen takk; det var veldig snilt av deg å oppgi hvor du fant oppskriften. Du får ta en tur innom bloggen min så kanskje det dukker opp spisslue hos meg også etterhvert!

 
Klokken 11/25/2012 , Blogger CAMILLA sa ...

Jeg strikket en spisslue etter oppskriften til strikkepinnen menbhsr rekket opp igjen nå. Jeg fikk den ikke over hodet på babyen. Den ble for trang i halsen. Har du et godt råd til meg?

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start