Et tillbakeblikk på januar og februar 2011

1/02/2012

Et tillbakeblikk på januar og februar 2011

 Som så mange andre tar også jeg et tilbakeblikk på noen av høydepunktene året 2011!
Vi starter i Januar, da vi flyttet inn i vårt nye hus! Til helgen er det akuratt et år siden vi flyttet inn. Jeg husker flyttedagen godt, og den følelsen av  å gå å legge seg i et nytt hus. Mitt hus!!!

 Januar gikk med til å skape et hjem, prøve og feile og finne ut hvordan man vil ha det. Kjøkkenet ble fort ferdig, og for en herlig følelse det var å komme inn i mitt nye kjøkken!

 Gangen ble også ferdig i januar/februar, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet!
Januar var altså en ordentlig interiørmåned!


 I Februar startet redebyggingen for den lille gutten som skulle komme i mai for fullt. Jeg sydde gardiner til rommet hans, kjøpte inn litt smått til rommet. Seng og andre nødvendigheter ble også handlet inn...

 Som dere kan se var det mye snø i fjor!!!

 I februar lærte jeg meg også å hekle bestemorruter og jeg heklet ruter hver kveld!
Jeg ble hekta!
Interiør, redebygging og håndarbeid er altså stikkord for disse to månedene!
Følg med for flere tilbakeblikk!

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start