1/21/2012

For en snøfylt dag vi har hatt... Og ikke minst vindfull... Trilleturen ble tung i dag; med sorellsko(som veier et tonn) på bena, hund i bånd, vogn og umåkte fortau var jeg god og varm da vi kom hjem igjen! Puh...
Men premien for turen var god, for før vi gikk ut hadde jeg bakt Leilas gulrotkake, og mmmmm som den smakte. Utrolig god!!! Liten vits med trilletur når man fyller på med kake når man kommer hjem igjen, men turen var mest for at hunden skulle lufte seg så da er det liksom greit;-)

Mannen har kommet hjem igjen etter jobbtur og det var godt. Jeg hadde ikke passet som alenemor og må gi all ære til de som faktisk er alene mødre!
Nå skal det strikkes litt(dressen til lille G er straks ferdig), før jeg skal sette i gang med lørdags middag!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 1/21/2012 , Blogger Jatte sa ...

Så fint bilde!

Å jeg ble svett bare av å lese om den turen din.. hehe.. Jeg syns det er tungt nok å rave rundt i denne snøen med bare hund, om jeg ikke skulle hatt med vogn i tillegg ;)

Kos deg med strikkingen,
Klem Jatte!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start