Frem med pastellene...

1/11/2012

Frem med pastellene...

 God kveld, eller natt om du vil;-)
Her hjemme er det fortsatt kveld. Jeg er et B- menneske og sånn er det bare!!!!
Etter julepynten ble borte husker jeg ikke hva jeg hadde hvor, og når man har myyyye pynt til huset, ja da er det ikke så lett. Jeg prøver meg frem med nye gjenstander her og der. 
På det ene skapet i stua har pastellene kommet frem på prøve....

 Et norges glass fikk et strikket-, og heklet trekk tidligere i dag og pynter nå opp sammen med de andre lysestakene.

 Jeg oppdaget en helt ny verden nå i kveld.
Jeg har ekstra blits til kameraet mitt og har brukt den mye, men i det siste har jeg prøvd meg på litt bilder uten blitz. Det er ikke lett å få bra syntes jeg. 
Nå fant jeg ut at ekstra blitzen jeg har kan snus opp i taket og da får man jo et helt annet resultat!
At jeg ikke så dette tidligere??? Jeg fikk blitzen i gave julen 2010, så det var sannelig på tide!!!!

Et av mine nyttårsforsetter å bli flinkere til å besøke familiemedlemmer og spesielt mormor`en min.
I morgen tar jeg og lille G turen innover til Oslo for å treffe henne!
Nå håper jeg bare på at snøværet holder seg unna så kjøreforholdene blir bra!

- Ønsker deg en god natt med søte drømmer -

Etiketter: ,

2 Kommentarer:

Klokken 1/11/2012 , Blogger Therese sa ...

Fine bilder med herlige pasteller!! Er B menneske jeg også, ikke lett å gjøre noe med det;-)

Lykke til på veien i morgen da!

Klem Therese
Leonoras-eventyr

 
Klokken 1/11/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så fint du har pyntet:)
Og jepp, blitsen opp i taket gir en helt annen effekt!!
Jeg har fått litt dilla på og ikke bruke blitsen jeg, men heller stille inn iso, hvitbalansen og lukketiden - skikkelig gøy og prøve seg frem:)

Kjempefine bilder fra deg!!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start