Innimellom.....

1/03/2012

Innimellom.....

 ....bukse og teppe prosjekt måtte jeg bare strikke en liten vest til Gabriel..
Jeg er av den utålmodige typen, og skal helst se resultatet før jeg har begynt:-) Derfor paset det bra med noe som gikk fort. 2 dager brukte jeg på denne lille saken.

 Denne vesten er egentlig en babyundertrøye, en oppskrift fra Nøstebarn....
Men jeg syntes den passer godt som vest over en body!

 Knappene er treknapper fra Panduro. De er egentlig kjøpt inn til kort - lagingen min, men siden det fortsatt ligger på is er de supre å bruke her!

 Jeg har strikket vesten i dobbelt Alpaka garn. Herlig mykt, og varmt!

I går ryddet jeg julen ut av huset, og nå virker det ganske tomt her!
Det morsomme er at jeg faktisk ikke husker hva jeg hadde hvor før julepynten kom. Men det er jo positivt; da er det bare å starte stylingen på nytt:-)

Ha en strålende dag!

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 1/03/2012 , Blogger Karipia sa ...

En nydelig vest i en herlig farge du har strikket. Elsker alpakka og dobbel alpakka skjønner jeg blir mykt og godt.
Har så smått begynt å rydde ut julen i dag jeg og gleder meg til stylingen av stuen etterpå.
En fin tirsdag ønskes deg.

 
Klokken 1/03/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så fin den var ♥
Nydelig farge og så kos med treknapper:)

 
Klokken 1/03/2012 , Blogger Beva's interiørgleder sa ...

Godt nytt år :-)
Så nydelig en vest, bli nok fin på lille gull.
Klem
Brit Eva

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start