Jeg slapp ikke unna:-(

1/28/2012

Jeg slapp ikke unna:-(

Jeg som skulle ut på egenhånd i dag... Klippe håret, ta sol, ja rett og slett litt egenpleie!
Istedet har jeg tilbragt dagen i senga.....
I går kveld kjente jeg den kom smygende, den h...... omgangssyken... Jeg trodde virkelig jeg hadde sluppet unna denne gangen. Etter å ha gått en uke å kjent etter, men gang på gang fått bekreftet at nei, du er frisk.
Når jeg endelig hadde sluttet å kjenne etter satt den!
Blææææ... Men nå er jeg ferdig. Bare veldig slapp som følge av mangel på mat og drikke.
Nå håper jeg virkelig ikke at Gabriel får det, at han slipper unna!
Ingenting er værre enn når de små er syke!

Etiketter:

6 Kommentarer:

Klokken 1/28/2012 , Blogger Godt Isolert ♥ Victoria sa ...

Så kjipt at egenpleiedagen ikke ble som du hadde håpet.

Jeg krysser fingrene for at lillemann ikke er smittet!

 
Klokken 1/28/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Usj, det værste som kan skje det - omgangssyken!!
Blæh, jeg blir dårlig i flere dager etter jeg, hehe:)

Nydelig bilde fra soverommet, flott med lin og lyseblått ♥

 
Klokken 1/28/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Sååå kjipt! Håper du er helt ferdig med det nå. Jeg er også veldig redd for å få det de andre har hatt her i huset men ennå går det bra. Håper, håper!!! Kjempefint på sengen. :) Goood bedring!

 
Klokken 1/28/2012 , Blogger my dream sa ...

dette var en nydelig blogg med masse av inspirasjon!! *glad jeg fant den*
Fine senga du har!! ikke verst å tilbringe dagen der ;) God bedring til deg.
La meg til som følger, stikk gjerne innom bloggen min, holder på å legge ut litt syprosjekt nå... koselig å finne andre hobbyblogger og :)
Flink du er! :) Jeg er nybegynner, kun blogget i 1 mnd... men men... prøver meg :)

 
Klokken 1/28/2012 , Blogger my dream sa ...

send mail på dianajoh82@hotmail.com så skal jeg prøve å hjelpe deg med oppskrift, kjempe lett :)

 
Klokken 1/28/2012 , Blogger Bustenellik sa ...

Ramlet inn her via en annen blogg, og syns det var så koselig her at jeg følger deg videre :-) Og god bedring :-) Klem fra Bustenellik

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start