1/05/2012

 Her kommer et lite avbrekk i tilbakeblikkene på året som gikk.
I dag har jeg ryddet litt på kjøkkenet, og disse hyllene fikk litt nytt innhold.

 Jeg er så glad for at jeg valgte å ha noen åpne hyller på kjøkkenet. Her har jeg en samling med gamle ting, og praktiske kjøkkenting.
På øverste hylle står en gammel kjøkkenvekt og noen nyere melkespann... Disse brukes ofte ute på våren og sommeren til blomster...
Dab radioen underholder oss med musikk når vi bruker tid på kjøkkenet, og det er deilig. Den svarte ledningen derimot, skulle jeg gjerne vært foruten:-)

 Nytt i hyllene er kokebøker. Jeg elsker kokebøker!!! Jeg kan bla i timesvis.... De siste i samlingen er "Love Manuela" med massevis av gode kake,- og muffins oppskrifter(en gave fra mannen), og kokeboken desserter. Den ble med hjem i dag, en byttet julegave.
Skulle gjerne hatt flere av kokebøkene mine her, men jeg er litt redd for at det blir for mye vekt...

 En samling med gamle flasker kjøpt på loppemarkeder og Fretex.

 Disse to boksene er fra et loppemarked i sverige. Fargene på boksene gir litt liv i hyllene mine...
I den ene boksen er det fortsatt innhold, men jeg har ikke turt å åpne den.

På gulvet under hyllene har jeg et stort zinkspann... Kjøpt i jula for  oppbevaring..
Her ligger gavepapir, skjærebrett m.m... Alt som trengs til å lage fine presanger!
Kjekt å ha et sted å ha tingene, spesielt når kjøkkenet er rommet som brukes til å pakke inn gaver! Lett tilgjenglig og lett å rydde tilbake!

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 1/05/2012 , Blogger Jatte sa ...

Slike hyller er både praktiske og fine!
Du har ordnet veldig koselig på dine syns jeg!

Kokebøkene gir litt liv til hyllene også - ett bevis på at folk BRUKER det som er til pynt på en måte :) det liker jeg!

Ønsker deg og dine en fin helg,
Klem Jatte!

 
Klokken 1/05/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Det ble kjempefint i hyllene. Kule de limboksene fra Sverige! :-) Ha en finfin fredag!

 
Klokken 1/07/2012 , Blogger Jenta fra Vornese sa ...

Koselig med åpne hyller:) kunne ønske vi hadde mer veggplass hos oss..sukk.. ;)
Du kan jo kjøpe deg en slik list med dobbeltsidig tape på å feste ledningen i. Da blir den sorte ledningen litt mer "usynlig" :) koster en femtilapp for 3 lengder på europris. Har brukt ett hav av dem selv.:)

Ha en herlig helg:)

Gina

 
Klokken 1/07/2012 , Blogger Jenta fra Vornese sa ...

Koselig med åpne hyller:) kunne ønske vi hadde mer veggplass hos oss..sukk.. ;)
Du kan jo kjøpe deg en slik list med dobbeltsidig tape på å feste ledningen i. Da blir den sorte ledningen litt mer "usynlig" :) koster en femtilapp for 3 lengder på europris. Har brukt ett hav av dem selv.:)

Ha en herlig helg:)

Gina

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start