Med et av mine favoritt...

1/31/2012

Med et av mine favoritt...

 ............blader foran meg og en god kopp caffe latte må jeg vel inrømme at permisjon ikke er så ille alikevel:-)

Dette er en av få rolige stunder... Tro meg... Og om jeg ikke tar feil er nok denne rolige stunden over før jeg rekker å legge ut dette innlegget på bloggen. 
Lille gullet ligger ute i vogna og tar en blund, men helt inn i stua kan jeg høre slipemaskiner fra byggeplassen nedenfor boligfeltet vårt...Ikke bare bare å bo på et nybygger felt!

I går gikk siste permisjonsdag med stønad ut.. Nå er det 10 uker ulønnet permisjon før jeg skal tilbake i jobb og ta fatt i nye og spennende arbeidsoppgaver.
Nyt tirsdagen!
Nå skal jeg prøve å få lest et par sider i dette ferske bladet før det er full rulle igjen;-)

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start