Nok en avsporing

1/09/2012

Nok en avsporing

 Enda en gang ble det en avsporing fra selebuksen jeg startet å strikke fra Nøstebarn. Nok en vest har blitt til, og jeg må nok innse at selebuksen aldri blir ferdig! 
Vesten er lik den forrige jeg strikket, men her har jeg brukt et annet garn... da blir det også et annet utrykk på vesten...

 En ting jeg må bli bedre på er å holde samme strikkefasthet... Noen ganger blir det stramt og noen ganger løst.. Det gir ujevnt resultat!
Men jeg har begynt på et nytt prosjekt nå og ser at det blir veldig bra på den!

 Vesten ble akuratt passe så den må brukes mye fremover!!!! Plutselig er akuratt passe akuratt for lite!!


 På pinnene nå har jeg et bukseben som skal bli en hel dress.
På bildet av lille G under har han på seg en dress som er strikket etter Drops mønster. Jeg har ikke strikket denne, men den har vært en favoritt hele høsten. I går ble den nok brukt for siste gang da jeg så at ben og armer begynner å bli i korteste laget.

 Jeg anbefaler virkelig denne dressen!

 Rett før jul kom det ut nye oppskrifter på Drops, bla denne dressen. Det er denne jeg har startet på nå. Jeg har valgt en mørkebrun farge, dels fordi jeg er veldig glad i jordfarger, dels fordi jeg vet at jeg skal ha flere barn og da er det kjekt å kunne bruke den flere ganger. Man vet jo aldri hvilket kjønn man får!

Ha en herlig mandag!

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 1/09/2012 , Blogger Stinemorღ sa ...

Nydelig vest!
Jeg liker virkelig godt fargen, lekker!

Fort gjort med slike avsporinger :)

Ha en fin kveld!

 
Klokken 1/09/2012 , Blogger Marianne på landet sa ...

Kjempefin vest. Skjønner godt at du lage flere av denne! :)

Ha en fin mandagskveld.

 
Klokken 1/09/2012 , Blogger Jatte sa ...

Så skjønn vest!
Du er så utrolig flink - jeg blir imponert HVER gang!

Jeg skal se og få satt igang med noen nye prosjekter jeg også snart.. tenkte en hundegenser, og babysokker til en liten tass som kommer i familien i Februar- koselig å gi en varm barselgave :)

Tusen takk for koselige ord inne hos meg -
Ha en fin Tirsdag,
Klem jatte♥♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start