SøStReNe GrEnE gjør det igjen!!!

1/12/2012

SøStReNe GrEnE gjør det igjen!!!

 Ja, de frister meg til å ta med ting hjem som jeg ikke trenger!!!!
Og jeg klarer ikke å motstå fristelsen når søte pasteller viser seg for øyet mitt!!

I dag skulle jeg egentlig hjem å besøke mormor, men hun var blitt syk så da må vi ta det en annen dag. Hun ringte akuratt idet vi holdt på ordne oss(vi skulle nemlig tidlig avgårde), og siden vi for en gang skyld var klare før klokken halv ni tok vi en liten dagstur:-)
Blant annet en tur på Søstrene Grene.

 Og som du ser kom vi ikke tomhendt hjem:-)
Disse søte koppene var veldig rimlige og fikk pent bli med meg hjem.....

 Og endelig fikk jeg tak i kopper i melamin til sommerens strandturer og picniker.....
Litt billigere enn orginalene til Rice eller Kremmerhuset sin versjon...
Det liker jeg.
 En liten bolle til helgens kos;-)

Og som så mange andre også har: litt svart og hvitt!!!

Lille G fikk også oppgradert garderoben i dag. Fant masse bra på salg!!! Både ull og bomull...
Nå er det straks middag: Spinatpai med feta og soltørket tomat! Mmmmmm...

Etiketter: ,

6 Kommentarer:

Klokken 1/12/2012 , Blogger Min lille interiør og hverdags dagbok sa ...

Så flotte kopper,herlige farger ☺
Koslig blogg du har,gleder meg til å følge deg videre ☺
-Beate-

 
Klokken 1/12/2012 , Blogger Precious Home sa ...

Mye fint hos Søstrene Grene ja:)

Ha en fin kveld!

 
Klokken 1/12/2012 , Blogger Janne sa ...

Ah, den bollen har jeg og, den turkise, den er nyyydelig:))
Søstrene Grene er super!

Klem!

 
Klokken 1/12/2012 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Kjempefine ting! :)

 
Klokken 1/12/2012 , Blogger Prinsesse Vilikke sa ...

Åååå! Elsker fargene!

 
Klokken 1/13/2012 , Blogger Lillekatt sa ...

Hehe, jeg rasker alltid masse med meg når jeg er der jeg og - ting jeg ikke trenger engang! For det er jo så mye rart, og det er så billig!!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start