Tilbakeblikk på Mai 2011

1/05/2012

Tilbakeblikk på Mai 2011

 Så kom mai og denne måneden fortjener et eget innlegg, for her skjedde det mye!
Måneden startet med eksamen, og den ble fullført og jeg kunne kalle meg spesialpedagog.
Samtidig som eksamenspresset stod på hadde jeg mye jobb som skulle avsluttes og overleveres til personen som skulle "låne" min stilling mens jeg var borte:-)

 9.mai startet min første dag i permisjon, og før jeg sluttet på jobben fikk jeg med meg denne flotte sommerfugl lavendelen fra kollegaene mine:-) En gjeng jeg visste jeg kom til å savne masse mens jeg skulle være borte... Jeg er utrolig glad i jobben min, og gleder meg virkelig til å starte på igjen i april..

Jeg hadde hatt nok å gjøre den siste tiden og måtte virkelig finne på noe å gjøre nå som permisjonstiden begynte. Ikke måtte jeg lese eller skrive til eksamen, ikke hadde jeg jobb å fullføre... Hmmm hva skal man gjøre??? Egentlig burde jeg sovet og slappet av masse, men nei jeg fant meg et permisjonsprosjekt. Jeg skulle vaske huset grundig.. Et rom av gangen. Jeg startet med soverommmet....



 Dag 2 stod badet for tur, og her kom også stelleplassen på plass!
 Den tredje dagen var det tv stua i 2.etasje sin tur... 
Innimellom slagene ble det tid til shopping og vennebesøk også.
 Disse tre rommene var det jeg rakk og allerede torsdag i min første permisjonsuke begynte jeg å innse at noe var på gang....

 Og jeg hadde rett... Søndag 15.mai 2011, 2 uker før termin, kom Gabriel til verden og livet ble snudd opp ned!

 Hverdagen ble stående stille og vi levde i en lykkerus, en liten boble for oss selv:-)
Blomstene ute fortsatte å blomstre og livet gikk sin gang.

 Den gamle spisestuen var ferdig pusset opp og fikk endelig komme inn på kjøkkenet. Vi er veldig fornøyd med resultatet!

 Spisestuen kjøpte vi i 2003 og vi har holdt på å selge den tidligere, men jeg er veldig glad for at vi beholdt den!

 Helt i slutten av mai, 29.mai, kom mannen hjem med hvite roser. Denne dagen som var den egentlige termindatoen til Gabriel, hadde vi 1 års bryllupsdag!

Herlige tilbakeblikk på en måned som har gjort meg veldig lykklig.

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 1/05/2012 , Blogger Har en drøm... sa ...

Herlige bilder:)
Bryllup og baby ♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start