Tilbakeblikk på mars og april 2011

1/03/2012

Tilbakeblikk på mars og april 2011


 Så kom mars, en vårlig måned.... Men først en liten rettelse. Det første bilde viser vår pallesofa som står i 2.etasje. Den kom i stand allerede i januar og har blitt mye brukt gjennom våren.....
Over til mars.... Barnevognen kom i hus! Pappa var utrolig snill og betalte den for oss! 

 Jeg fortsatte heklingen, og lappene over er i dag lille G sitt teppe!
Det tok sin tid før jeg skjønte hvordan jeg skulle sy sammen lappene, og derfor fikk jeg en ide om å hekle et stort teppe ut av en stor rute! (Denne ligger fortsatt uferdig! Det må gjøres noe med!!!)
 Ute kom våren, og jeg satte ut påskeliljer, og prøvde å gjøre det litt hyggelig ved inngangen!
Som deltidsstudent satte også eksamens tiden inn for fullt. Nesa var ofte begravd i bøker og foran et word doument!
Høygravid, i jobb 50% som pedagogsik leder, og deltidsstudent på spes.ped 2 var det mye å gjøre denne våren.

 I april fortsatte redebyggingen, og et nytt møbel kom på plass på barnerommet! Reolen fra JYSK som skal romme lille G sine leker!

 Kreativiteten blomsteret også, og perler ble hengt i taket...
 Etter påske ble det varmere ute og de første hageblomstene ble kjøpt inn!

 Vi bestemte oss for å pusse opp den gamle spisestuen vår, og de to første stolene kom inn i kjøkkenet!

 28.april gjenopplevde jeg den verste dagen i mitt liv, den dagen min mamma døde et år tidligere. Jeg delte mine innerste tanker med dere og syntes det var godt å skrive litt om følelser og tanker!

Eksamenspresset økte i april og mye av min fritid gikk med til oppgaveskriving og eksamensforberedelser!


Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 1/03/2012 , Blogger Siw Aina sa ...

Så flotte bilder du tar, og for ett nydelig hjem :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start