En plante tilpasset min kompetanse

2/02/2012

En plante tilpasset min kompetanse

 God kveld alle bloggvenner:-)
En ny dag er over og kvelden har senket seg....
Jeg tenkte jeg måtte vise frem min grønne plante.. En plante som er tilpasset mine grønne fingre. For de er virkelig ikke grønne... Jeg er ikke flink til å holde liv i  blomster og planter og ser de døde ut, prøver jeg ikke å redde dem! Da er det ut med de gamle, inn med de nye! Men jeg øver meg på å ta bedre vare på de!
Denne grønne veksten er jeg blitt veldig glad i. Den steller seg egentlig ganske så bra selv. Litt vann i skåla og den vokser som ugress..

 Jeg aner ikke hva den heter og har ikke hatt interessen til å finne ut av det heller, men jeg liker den godt!

Kansje blir det flere etterhvert? Man vet aldri når neste plante dukker under her i huset:-)

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 2/02/2012 , Blogger my dream sa ...

hahhaaaa... jeg er og håååpløs m blomster... :) hehe... så du er ikke alene med dette problemet...
sjekk ut give awayen min da!! *stolt*

 
Klokken 2/02/2012 , Blogger Linda sa ...

Vakre bilder av vakker plante:)

Ha en fin kveld:)
Klem Linda

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start