Enkel vest

2/09/2012

Enkel vest


 God kveld!
Nå er det en stund siden siste innlegg, og nok en gang er det et innlegg uten interiør...
Det blir rett og slett ikke prioritert. Jeg kjenner litt på less is more prinsippet om dagen. Når en liten kar plukker på alt som er, blir mer og mer fjernet, spesielt fra gulvet;-)

Men strikking blir prioritert!!!! Det er jo så morro:-)
I morgen skulle vi egnetlig på besøk til en 1 mnd gammel liten jente baby, og da måtte jeg jo strikke en gave.... Oppskriften på Enkel vest fra Pickles ble tatt i bruk, str 1 år. Jeg valgte et annet garn og en mindre pinnestørrelse enn det som stod i oppskriften og vesten min ser derfor ut som den passer en liten dokke!!
Jeg husker nesten ikke hvordan nyfødte babyer er i størrelse, så jeg håper den passer!!!

 Søte små hjerte - tre knapper! Disse har ligget i skrinnet mitt å ventet på å bli tatt i bruk...

Garn: Merino extra fine fra DROPS
Pinner: Rundpinne str 4,5

Nå ble besøket vi skulle på i morgen avlyst pga sykdom, så jeg må vente enda noen dager i spenning for å se om vesten passer den lille jenta! 

Ha en herlig torsdag kveld! 
Jeg gleder meg til nok en episode av "Herlige hjem" i kveld!


Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 2/09/2012 , Blogger my dream sa ...

enkel vest??? hallo?? kan da ikke vere enkelt det der... flink du er... knall missunnelig og skulle sååå ønske at jeg og var sååå flink... :)
Fine bilder og...
-Klems Diana-

 
Klokken 2/09/2012 , Blogger Janne sa ...

Hehe, enkel og enkel du.... ;)

Den var kjempefin!

Klem, sees til lørdag! Blir enkel kjole på meg, finner ikke noe utkledning:/

Men, men, blir moro læll!

 
Klokken 2/09/2012 , Blogger Gøril sa ...

Fest blir det uansett... Lurer på om jeg kommer som lime eller corona;-) Finner heller ikke noe...

 
Klokken 2/10/2012 , Blogger injosa sa ...

Syns den vesten var knallfin.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start