Gamle arvede skatter...

2/10/2012

Gamle arvede skatter...

 Det er helg igjen, og godt er det!
Jeg tror jeg har glemt å vise frem mine gamle kakebokser???
Jeg hentet de hjemme i julen, og har valgt å ikke pakke de bort slik som de andre kakeboksene..

 Disse kakeboksene har vært mamma sine og den røde husker jeg så godt fra barndommen min. Den er jeg så glad jeg fikk med meg!!

 Kul, ikke sant?

Jeg syntes den er utrolig fin, og gleder meg til å bruke den. Hvem har sagt at kakebokser må inneholde kaker?? Jeg ser for meg tusjer og fargeblyanter i denne.. Lett tilgjenglig på kjøkkenet når lille G blir større!

Ønsker deg en riktig god fredag!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 2/10/2012 , Blogger Ingunn sa ...

Gamle kakebokser er klenodier. Jeg har faktisk maken til din gule med roser på lokket. Den står på kjøkkenbenken med knekkebrød i. God helg til deg!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start